水芝雅子

(三)

         卓凯深吸一口气,换上笑容走出洗手间。


         莫羡晴看到卓凯出来,慌忙将手里沾湿的纸巾紧紧攥在手里。


         这一举动当然没有逃过卓凯的眼睛。


         卓凯默默坐回在莫羡晴身边,大掌覆盖在莫羡晴冰凉的紧握着的双手上,“有冇暖啲?”莫羡晴红着眼睛点点头。


         卓凯将手掌转移至莫羡晴小腹上“BB肚不肚饿?爹地带你同妈咪去去食lunch好唔好?”


         卓凯拎起身边的背包,揽着莫羡晴的腰走出医院。


     “慢慢哈~”卓凯打开副驾驶的门,小心扶着莫羡晴坐进去。自从莫羡晴怀孕后,卓凯就将副驾驶的安全带换成孕妇专用,这样不会勒到莫羡晴的肚子,座椅上还多加了一个hello kitty的靠垫。


         车开出一段距离后,莫羡晴看着离家的方向越来越远,忍不住问道。“老公,我哋唔系去屋企附近嘅嗰间餐厅乜?”


     “噢,突然间醒起呢边有间味道唔错嘅法式西餐厅,啱啱好对面系商场,食完可以同贤仔选礼物。”

       “唔~好~”


        卓凯点开车载radio,一首舒缓的轻音乐从音箱中传出,折腾了一上午的莫羡晴合上双眼,小憩片刻。卓凯见状将车速慢下来,开得更平稳了些。



下车后

         莫羡晴看到餐厅的招牌感觉似曾相识,感觉自己来过,但又想不起来是什么时候来的以及和谁一起来的。


         卓凯走上前牵起莫羡晴的手,打断了她的思绪。


         夫妻两人走进餐厅“你好,我系头先打电话book位嘅卓生。”


        “卓生卓太,呢边~”服务生引导两人来到窗边的位置坐下。

         

         待卓凯点完餐后,莫羡晴终于忍不住问道“老公,呢间餐厅嘅装修好熟悉,我好似之前来过呢度。”

         卓凯笑着点点头“唔系好似,你真系嚟过喔!”

         莫羡晴惊讶道“哈?你点嘛知噶?”


       “因为嗰日我都喺度!”卓凯顿了顿继续说道“其实……呢个系我带你嚟呢度食饭嘅原因。嗰阵时你啱啱返DOJ,第一次上庭后,我约你出来食饭,你…拒绝咗我,你知你老公系乜人啦~能悭啲就悭啦~哈哈~所以收工后,我带埋美贤来食饭,喏,就坐喺嗰边嘅梳化度,咁啱就见到你坐喺呢个位研究单case。”



         经过卓凯这么一说,莫羡晴想起来了:

         那时候的她在卓凯的开导下,重返DOJ,时隔几年后再次回到法庭上。第一个案子是虐儿案,为单亲妈妈争夺回孩子的抚养权,只不过案件并不像她想象的那么顺利……



       “Sorry呀,我太专注于呢单case了,都冇注意到……”莫羡晴不好意思的笑笑,继续说道“咁,点解你哋唔过嚟打个招呼嘞?”


      “你推咗我咁系想自己谂下单case,都系唔打搅了~惊你见到我咁有型,分咗心就唔好啦~哈哈哈哈哈哈哈”说完后卓凯对着莫羡晴挑了下眉。


      “巧嘴滑舌!”莫羡晴“嫌弃”地瞥了一眼卓凯,后又继续道“不过讲真,嗰阵时真系冇咩头绪,只系一心想将个BB嘅抚养权交返畀妈妈。好彩最后都畀我打赢咗!”


    “咁系啦~莫高检咁犀利,咩case都系小case啦~”


         莫羡晴回想起案子里那个先是被妈妈不小心喂错药,后来又被爸爸剧烈摇晃导致头骨下方静脉破裂的6个月大的婴儿,不由得心里一阵痛。


         她微微皱眉,右手轻轻搭上微隆的小腹,大拇指指腹来回摩挲着“唉~妈妈真系唔易做,而家陀住BB,更加感受得到,仲喺我个肚入面,就已经开始担心佢喇。”说着说着又红了眼圈。


        卓凯见到莫羡晴这个样子,心里一紧,暗叫不好。


       “老婆,你知唔知我最惊见到乜呀?”没等莫羡晴回答,卓凯继续说道“嗰日见到你谂case皱嗮眉头,我都好心痛,我真系好想过去同你一起谂这单case……由嗰阵开始,我暗中发誓,如果日后我卓凯有机会照顾你莫羡晴一生一世,我一定唔会再畀你皱一下眉头,发生任何嘢,我都会第一时间出嚟保护你,有乜难关,我哋两公婆一齐面对!”


         莫羡晴鼻子一酸,终于忍不住,眼泪不由自主地顺着眼角流下。


      “冇喊~冇喊~”卓凯急忙抽了两张纸巾坐到莫羡晴身边替她擦眼泪,顺势将莫羡晴揽进他的怀里。


      “老公,我好惊…惊…BB有事……惊我冇能力…保护佢”莫羡晴抬头看着卓凯抽噎道。


        卓凯温柔地在莫羡晴耳边说道“唔会嘅~唔会嘅~Katie,你系一个好伟大嘅妈妈,BB点嘛舍得离开你嘞?头三个月咁辛苦都过咗来,而且佢而家嘅心跳都好好,系咪?冇忧心哈~老公喺度!有乜事老公顶住先!”他宽厚的手掌轻轻顺着莫羡晴的后背。


     “恩,我哋…一齐…面对!”莫羡晴用坚定的眼神看着卓凯,点了点头。


      “好了,唔准喊了哈~我听讲BB嘅情绪跟住妈妈走噶,小心BB都唔开心~”卓凯把手轻轻放在莫羡晴的小腹上,俯下身“BB,你同妈咪讲,妈咪你要开心啲~”


         莫羡晴“噗嗤”一声笑出声“傻气~快啲返回你座位食嘢啦~”


       “遵命,老婆!”卓凯见到莫羡晴有返笑容,他也就放心了。


    

          两人在温馨且愉快的氛围中吃完了午饭……


                    (就是呢间餐厅啦~😝)


评论(3)

热度(18)

  1. 共2人收藏了此文字
只展示最近三个月数据